Pokemon Online
KONTYNUACJA LISTY
ATAKI - TŁUMACZENIE E - H
LEGENDA KOLORÓW
E
Earth Power - Oponent otrzymuje obrażenia, mogące obniżyć jego obronę.
Earthquake - Potężne wstrząsy nie mające efektu na latających przeciwnikach.
Egg Bomb - W przeciwnika zostanie mocno ciśnięte jajko, które wybucha.
Embargo - Prowokuje przeciwnika, by ten nie używał posiadanych przedmiotów.
Ember - Słaby ognisty atak, który może wywołać poparzenie.
Encore - Powoduje, że przeciwnik powtarza użyty ostatnio atak.
Endeavor - Zyskuje siłę, jeśli HP użytkownika jest niższe, niż HP przeciwnika.
Endure - Przetrzymuje dowolne obrażenia zadane w danej rundzie, zachowując przynajmniej 1 HP.
Energy Ball - Wykorzystuje zebraną energię, formułując pocisk, zdolny do osłabienia obrony przeciwnika.
Eruption - Im wyższe HP użytkownika, tym więcej obrażeń może on wywołać.
Explosion - Wywołuje poważne obrażenia, jednak sprawia, że użytkownik mdleje.
Extrasensory - Atak prezentujący niezwykłe zdolności, może obezwładnić oponenta.
Extremespeed - Potężny i niezwykle szybki atak.
F
Facade - Atak jest silniejszy, jeśli użytkownik jest sparaliżowany, popażony lub otruty.
Faint Attack - Przyciąga oponenta bliżej, a później atakuje, wykorzystując jego nieuwagę.
Fake Out - Atak, którego należy użyć jako pierwszego w pierwszej rundzie pojedynku.
Fake Tears - Użytkownik udaje że płacze, obniżając tym samym obronę przeciwnika.
False Swipe - Atak, który zawsze pozostawia oponenta z przynajmniej 1 HP.
Featherdance - Peszy oponenta prezentując swoją siłę przy pomocy opierzenia.
Feint - Szybki atak, zapobiegający użyciu przez przeciwnika technik obronnych.
Fire Blast - Potężny ognisty atak, palący wszystko w swoim zasięgu. Może poparzyć.
Fire Fang - Atak przy pomocy kłów, rozgrzanych do czerwoności.
Fire Punch - Ognista pięść, która może poparzyć przeciwnika.
Fire Spin - Atak więziący oponenta w wirze ognia, trwającym od 2 do 5 tur.
Fissure - Uzytkownik zrzuca oponenta w szczelinę, pozbawiając go zdolności do walki.
Flail - Im mniej HP posiada użytkownik, tym atak jest silniejszy.
Flame Wheel - Natarcie przy pomocy ognistego ataku. Może poparzyć.
Flamethrower - Potężny ognisty atak, który może poparzyć oponenta
Flash - Wyzwala potężny błysk, który może oślepić oponenta.
Flash Cannon - Atak przy pomocy eksplodującego pocisku.
Flatter - Konfuzjuje oponenta, ale zwiększa siłę jego ataku.
Fling - Użytkownik ciska posiadany przedmiot w kierunku oponenta.
Fly - Użytkownik wznosi się w powietrze, by w następnej turze zlecieć w dół.
Focus Blast - Użytkownik skupia swą energię, by następnie zadać miażdżące obrażenia.
Focus Energy - Skupia siłę, by w następnej turze zadać większe obrażenia.
Focus Punch - Potężny atak, jednak może zostać łatwo przerwany.
Follow Me - Przyciąga uwagę przeciwnika, skupiając jego ciosy na sobie.
Force Palm - Atak przy pomocy rozwartej dłoni. Może sparaliżować przeciwnika.
Foreight - Niweluje efekt zwiększonej celności oponenta.
Frenzy Plant - Potężny atak, który pozostawia użytkownika w bezruchu na czas następnej rundy.
Frustration - Atak jest silniejszy, jeśli trener nie jest lubiany.
Fury Attack - Atakuje oponenta od 2 do 5 razy przy pomocy rogu, dzioba, itp.
Fury Cutter - Siła obrażeń zwiększa się przy każdym celnym ataku.
Fury Swipes - Drapie przeciwnika przy uzyciu ostrych pazurów, itp. zadając od 2-5 ciosów w ciągu tury.
Future Sight - Podnosi wewnętrzną moc, by zaatakować przy jej użyciu dwie tury później
G
Gastro Acid - Pokrywa oponenta warstwą kwasów, które niwelują jego niektóre zdolności.
Giga Drain - Atak, który zamienia połowę zadanych obrażeń w HP.
Giga Impact - Potężny atak, obezwładniający użytkownika na czas następnej rundy.
Glare - Poraża przeciwnika wzrokiem, który może go sparaliżować.
Grass Knot - Atak przy pomocy trawiastego węzła. Obrażenia zależne od wagi przeciwnika.
Grasswhistle - Usypia przeciwnika przy pomocy kojącej melodii.
Gravity - Zwiększa przyciąganie w obszarze, na którym toczy się walka, blokując tym samym pewne ataki.
Growl - Użytkownik wydaje słodki pomruk, który redukuje atak oponenta.
Growth - Zmusza swoje ciało do wzrostu, zwiększając przy tym siłę ataków.
Grudge - Jeśli użytkownik zostaje pokonany, PP ostatniego ataku się zeruje.
Guard Swap - Zamienia się statystykami z przeciwnikiem.
Guillotine - Potężny atak przy pomocy szczypiec, który może powalić oponenta.
Gunk Shot - Atak przy pomocy trujących substancji, może otruć oponenta.
Gust - Użytkownik wzbija silny podmuch przy pomocy skrzydeł, który uderza w oponenta.
Gyro Ball - Atak opierający się na celności, obrażenia zależne od szybkości przeciwnika.
H
Hail - Wzbudza śnieżycę, która zadaje obrażenia w każdej turze.
Hammer Arm - Atak przy pomocy potężnego uderzenia, który odbija się na szybkości użytkownika.
Harden - Użytkownik hartuje swój umysł aby podnieść odporność swojego ciała.
Haze - Użytkownik wytwarza ciemną mgłę, która likwiduje wszystkie zmiany w statusie.
Head Smash - Potężny atak przy pomocy czaszki, który zadaje obrażenia także użytkownikowi.
Headbutt - Ostry atak, który może spowodować cofnięcie się oponenta.
Heal Bell - Leczy wszystkie problemy ze statusem drużyny przy użyciu kojącego dzwonka.
Heal Block - Użytkownik blokuje regeneracyjne zdolności oponenta na pięć tur.
Heal Order - Rozkaz wydany do służek, by te pomogły w regeneracji użytkownika.
Healing Wish - Technika pozwalająca na regenerację Pokemona, który zostanie wystawiony po użytkowniku.
Heart Swap - Zmiany wywołane na statusie zostają zmienione pomiędzy wszystkimi Pokemonami wystawionymi do walki.
Heat Wave - Wypuszcza gorący płomień w stronę oponenta. Może go poparzyć.
Helping Hand - Podnosi siłę ataku Pokemona, na którym został użyty.
Hi Jump Kick - Atak z wyskoku przy pomocy kolana. Jeżeli spudłuje, użytkownik otrzymuje obrażenia.
Hidden Power - Efektywność ataku zależy od użytkownika.
Horn Attack - Atak przy pomocy ostrego rogu.
Horn Drill - Potężny atak wykorzystujący róg użytkownika, który kręci się niczym wiertarka.
Howl - Użytkownik wydaje z siebie wycie, aby podnieść ducha i siłę ataku.
Hydro Cannon - Potężny atak, pozostawiający użytkownika niezdolnego do walki w kolejnej turze.
Hydro Pump - Potężny atak przy pomocy strumienia wody, wyrzucanego pod wysokim ciśnieniem.
Hyper Beam - Potężny, ale pozostawia użytkownika niezdolnego do walki na jedną turę.
Hyper Fang - Atak przy pomocy ostrych kłów, może unieruchomić oponenta.
Hyper Voice - Atak, który do zadania obrażeń wykorzystuje fale dźwiękowe o wysokiej częstotliwości.
Hypnosis - Hipnotyzujące ruchy, które mogą wywołać uśpienie.
Offline